Επιστροφές Προϊόντων

Τα έξοδα αποστολής για την πρώτη αλλάγη προϊόντος είναι Δωρεάν  δηλαδή με δική μας χρέωση , εσείς το μόνο που έχετε να κάνετε ειναι να καλέσετε την ΕΛΤΑ COURIER και να στείλετε το δέμα σας με χρέωση παραλήπτη . Σας συνιστούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας για να σας βοηθήσουμε με οποιοδήποτε τρόπο για την αποστολή του δέματος.

ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΟΧΗ !!! ΑΛΛΑΓΕΣ ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΣΚΟΥΛΑΡΙΚΙΑ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ

Όλα τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην συσκευασία τους, σε κατάσταση πώλησης σε διάστημα 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας. Δεν θα είμαστε σε θέση να δεχτούμε οποιαδήποτε επιστροφή προϊόντος στο οποίο θα υπάρχουν στοιχεία που δηλώνουν ότι το προϊόν έχει χρησιμοποιηθεί.

Σύμφωνα με το νόμο περί προστασίας καταναλωτή (Ν. 2251/1994) έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του.


Μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε στις εξής περιπτώσεις:

1. Εάν αποδεδειγμένα πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα από το avorio.gr .

Σε αυτήν την περίπτωση πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικώς ή μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος (μέσω της φόρμας επικοινωνίας) για να μας ζητήσετε την άμεση αλλαγή του προϊόντος σας. Θα σας αποστείλουμε την επόμενη κιόλας ημέρα το σωστό προϊόν, και όταν αυτό έρθει σε εσάς θα το παραλάβετε και θα παραδώσετε στον υπάλληλο της courier το δέμα με το λανθασμένο προϊόν (παράδοση – παραλαβή).

Και σε αυτήν την περίπτωση τα έξοδα παράδοσης και παραλαβής επιβαρύνουν αποκλειστικά το avorio.gr .

2. Σε περίπτωση που το προϊόν είναι ελαττωματικό.

Καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια, ελέγχοντας τα προϊόντα μας πριν την αποστολή, ώστε να αποφύγουμε τέτοιες περιπτώσεις. Παρ’ όλα αυτά, στη σπάνια περίπτωση που ένα προϊόν που αγοράσατε αποδειχτεί ελαττωματικό πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικώς ή μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος (μέσω της φόρμας επικοινωνίας) για να μας ζητήσετε την άμεση αλλαγή του. Θα σας αποστείλουμε την επόμενη ημέρα το σωστό προϊόν, και όταν αυτό έρθει σε εσάς θα το παραλάβετε και θα παραδώσετε στον υπάλληλο της courier το δέμα με το λανθασμένο προϊόν (παράδοση – παραλαβή).

Και σε αυτήν την περίπτωση τα έξοδα παράδοσης και παραλαβής επιβαρύνουν αποκλειστικά το avorio.gr .

3. Σε περίπτωση που αλλάξατε γνώμη για την αγορά σας.

Αν αλλάξετε γνώμη για την αγορά κάποιου από τα προϊόντα, μπορείτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικώς ή μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος (μέσω της φόρμας επικοινωνίας) για να το/τα επιστρέψετε. Μπορείτε να διαλέξετε κάποιο άλλο προϊόν από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα (α) ίσης αξίας, (β) μικρότερης (η διαφορά θα πιστωθεί στο όνομά σας για επόμενη αγορά) ή (γ) μεγαλύτερης αξίας (θα χρεωθείτε τη διαφορά).

Όλα τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην συσκευασία τους, σε κατάσταση πώλησης σε διάστημα 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας. Δεν θα είμαστε σε θέση να δεχτούμε οποιαδήποτε επιστροφή προϊόντος στο οποίο θα υπάρχουν στοιχεία που δηλώνουν ότι το προϊόν έχει χρησιμοποιηθεί.

Σε περίπτωση που ζητήσετε επιστροφή χρημάτων, τα χρήματα θα εμφανιστούν στο λογαριασμό σας σε διάστημα 7-10 εργάσιμων ημερών από την παραλαβή της επιστροφής από εμάς. Σε περίπτωση αγοράς με κάρτα τα χρήματα θα επιστραφούν στην κάρτα με την οποία έγινε η αγορά .Συνιστούμε για δική σας διευκόλυνση, ώστε να μην υπάρχουν επιπλέον κρατήσεις από την τράπεζα, ο λογαριασμός που δίνετε να ανήκει σε τράπεζα Eurobank. Σε διαφορετική περίπτωση, τα έξοδα μεταφοράς θα επιβαρύνουν εξ’ολοκλήρου τον παραλήπτη.

ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΟΧΗ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΣΕ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΠΡΟΣΦΟΡΩΝ !!!!

Αντικατάσταση ή αλλαγή του προϊόντος μπορεί να γίνει μόνο αν υπάρχει διαθεσιμότητα στο ζητούμενο προϊόν. Αν το προϊόν που θέλετε δεν υπάρχει, το τμήμα εξυπηρέτησης του avorio.gr θα επικοινωνήσει μαζί σας για να σας προσφέρει επιπλέον επιλογές.

Συνεπώς, μας στέλνετε το προϊόν, και αφού το παραλάβουμε, επικοινωνούμε μαζί σας για τα περεταίρω.

Και σε αυτήν την περίπτωση τα έξοδα παράδοσης και παραλαβής επιβαρύνουν αποκλειστικά το avorio.gr .

Σημείωση : Στα χρήματα που θα σας επιστραφούν δεν περιλαμβάνονται τα έξοδα αποστολής και αντικαταβολής της παραγγελίας.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ

1. Συσκευάζετε το προϊόν, σε ένα μεγαλύτερο κουτί για την αποφυγή οποιασδήποτε ζημιάς κατά τη μεταφορά.
2. Το προϊόν θα πρέπει να συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα (Απ. Λιανικής, τιμολόγιο).
3. Αποστέλλετε το δέμα, μέσω πρακτορείου ταχυμεταφορών/courier στην παρακάτω διεύθυνση:

ΕΛΤΑ Courier

Λ. Βασ. Όλγας 48, Θεσσαλονίκη, ΤΚ 54642

Τηλ. 0030 6979 338526

Σας συνιστούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας για να σας βοηθήσουμε με οποιοδήποτε τρόπο για την αποστολή του δέματος.